Suosittelen
Hyvin istuu:)
Istuu hyvin päällä
Suosittelen????
Ihana päällä
Ihana uikkari
Kaunis uikkarit, edestä hyvin säädettävissä.
Asu oli hieno ja hyvän laatuinen, mutta koko oli isohko.
Koko vastasi hyvin ja materiaali on kestävää!
Koko vastasi ihan hyvin, hieman ehkä isohko koko ja laatu hyvä!
very good (Automatic translation)
good
Good (Automatic translation)
It was appropriate.
Nice pants (Automatic translation)
The pants are otherwise quite perfect, but I would like the legs to be just skin-friendly. I will definitely wear the pants a lot when I get to narrow down the legs a little more. Really nice material and nice on!