Palautusoikeutesi

Sinulla on HerSecret.fi oy:n asiakkaana kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tilaus tai osa siitä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. 14 vuorokauden palautusoikeus alkaa siitä, kun olet vastaanottanut tai noutanut paketin. Sinun täytyy lähettää palautus meille viimeistään 14 vuorokauden kuluessa palautusilmoituksestasi.

Ole hyvä ja valitse alla olevasta valikosta toimitustapasi saadaksesi palautustunnuksen.

SISÄLTÖ

  1. EHDOT
  2. ILMAINEN VAIHTO
  3. PALAUTUKSEN PAKKAAMINEN
  4. PALAUTUS MATKAHUOLLON KAUTTA
  5. PALAUTUS POSTNORDIN LÄHETYKSILLE
  6. PALAUTUS POSTIN KAUTTA
  7. PALAUTUS BUDBEEN KAUTTA
  8. PALAUTUS DB SCHENKERIN KAUTTA
  9. RAHAPALAUTUS JA LASKUN KORJAUS
  10. YLEISTÄ TIETOA

1. YLEISET EHDOT

  1. Täytetty palautuslomake katsotaan riittäväksi ilmoitukseksi palautuksesta eli ei ole tarpeen ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme
  2. Jos olet tehnyt useampia tilauksia, voit palauttaa kaikki tilauksesi samassa palautuslähetyksessä. Laitathan lähetykseen mukaan kaikkien tilaustesi palautuslomakkeet.
  3. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja jälleenmyyntikuntoisia. Voit tietenkin sovittaa tuotteita, sovitathan alusvaatteita omien alusvaatteidesi päälle.
  4. Hygieniatuotteet on merkitty erikseen verkkokaupassamme. Hygieniatuotteiksi luokiteltavilla tuotteilla, kuten erikseen myytävillä alushousuilla, sukilla ja kasvomaskeilla, ei ole palautusoikeutta. 
  5. Pakkaa tuotteet siististi viikattuna alkuperäispakkauksiin/pusseihin
  6. Tuotteiden, joissa on hygieniasuoja, kuten uima-asut, palautusoikeus on voimassa vain, jos hygieniasuoja on edelleen paikallaan.
  7. Emme ota vastaan virheellisiä asiakaspalautuksia. Mikäli palautus on lähetetty myöhässä tai tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen, vastaa asiakas kaikista postimaksuista, käsittelykuluista ja laskutuslisistä.
  8. Asiakkaan tulee säilyttää kuitti/lähetystunnus asiakaspalautuksestaan. Mahdollinen kadonnut palautus korvataan vain, jos asiakkaalla on kuitti tai muu todiste lähetetystä palautuksesta.
  9. Jos palautat osan tuotteista ja pidät osan itselläsi, pyytäisimme sinua lähettämään tarpeettomat ja ehjät tuotepakkauspussit palautuksesi mukana. Näin ollen voimme uudelleenkäyttää pussit tuotteiden pakkaamiseen ja vähennämme yhdessä hävikkiä. :) Jos et kuitenkaan palauta tilauksestasi mitään tuotteita, sinun ei tule palauttaa erikseen pelkkiä tuotepusseja.

2. ILMAINEN VAIHTO

Pyydämme tekemään vaihtotilauksen suoraan verkkokaupan kautta, kun haluat vaihtaa tuotteen toiseen (yksi ilmainen vaihto per tilaus, voit vaihtaa myös kokonaan eri tuotteeseen). Sinun ei tarvitse ilmoittaa vaihtotilauksesta meille - riittää, että palautat aiemman tilauksen normaalisti ja teet vaihtotilauksen normaalisti suoraan verkkokaupan kautta. Otamme tämän uuden tilauksen huomioon vaihtona, emmekä veloita palautuskulua aiemmasta tilauksesta.

3. PALAUTUKSEN PAKKAAMINEN & YLEISTÄ

  1. Tilauksesi mukana toimitetaan palautuslomake. Täytä palautuslomake ja laita se palautuslähetyksen sisälle
  2. Viikkaa palautettavat tuotteet siististi alkuperäispakkauksiin. Voit käyttää alkuperäistä pakkausta palautukseen.
  3. Vedäthän oman osoitteesi yli alkuperäisestä osoitekortista, jotta palautus ohjautuu oikein. Voit palauttaa lähetyksen samalla kuljettajalla kuin olet vastaanottanutkin lähetyksen, alla lisätietoa
  4. Veloitamme Sinulta 5,99€ palautuskulun (ei koske ilmaisia vaihtoja). Palautuskulu veloitetaan jälkikäteen - sinun ei tule maksaa mitään Postin/Matkahuollon toimipisteessä.

4. PALAUTUS MATKAHUOLLON KAUTTA

Jos tilauksesi on toimitettu Matkahuollon kautta, voit palauttaa sen takaisin käyttäen yleistä Matkahuollon palautustunnustamme 9550364. Vie lähetys Matkahuollon toimipisteeseen (ei automaattiin) ja kerro kyseessä olevan palautus sekä palautustunnuksemme.

  1. Matkahuollon yleinen palautusnumeromme on 9550364
  2. Yleinen palautustunnus ei toimi automaattiin, ainoastaan toimipistepalautukseen
  3. Jos haluat palauttaa lähetyksen automaatin kautta, tulee sinun rekisteröityä Matkahuollon-verkkosivuilla: https://www.matkahuolto.fi/rekisteroidy Kun olet rekisteröitynyt ja kirjautunut, voit tilata palautuslähetyksellesi aktivointikoodin, jonka tarvitset automaattia varten.

5. PALAUTUS POSTNORDIN LÄHETYKSILLE

Jos tilauksesi on toimitettu sinulle PostNordin kautta, toimitetaan lähetyksen mukana PostNordin palautusosoitekortti. Kiinnitä palautusosoitekortti (ei palautuslomake) paketin päälle. Varmista, että viivakoodi on helposti luettavissa tasaisella pinnalla. Voit palauttaa lähetyksen mihin tahansa PostNordin noutopisteeseen.

> Kuinka palautan PostNord paketin pakettiautomaattiin?

• Pakettiautomaatin näytöltä valitaan ensin ”Lähetä”

• Skannaa tai näppäile palautusosoitekortin viivakoodi näytön ohjeiden mukaan. Lopuksi valitse "OK".

• Valitse paketille sopivan kokoinen lokero. Näyttö kertoo, montako lokeroa eri kokoa on vapaana.

• Palautuksesta ei tulostu kuittia. Lähetyksen skannaaminen palautuksen yhteydessä toimii kuittauksena.

• Mikäli paketti ei mahdu lokeroon, paketin voi palauttaa muuhun noutopisteeseen.

> Lähiboksi

PostNordin Lähiboksin kautta ei voi lähettää palautusta. Voit palauttaa Lähiboksiin saapuneet paketit minkä tahansa palvelupisteen kautta.

6. PALAUTUS POSTIN KAUTTA

Palautusta lähettäessä tulee aina käyttää meidän asiakaspalautussopimusta.

  1. Postin yleinen palautusnumeromme on 674797
  2. Yleinen palautustunnus ei toimi automaattiin, ainoastaan toimipistepalautukseen
  3. Palautus onnistuu kaikista helpoiten, kun varaat palautuksen Postin sivuilta: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti - valitse sivulta "Muut palautustavat -> Palauta lähetystunnuksella" ja syötä JJFI-alkuinen tunnuksesi
  4. Kirjoita saamasi helposti-koodi paketin päälle ja syötä koodi automaattiin. Palautuksen varaaminen on ainoastaan mahdollista, jos sinulla on JJFI-alkuinen seurantatunnus paketillesi.
Jos meidän palautussopimusta ei ole käytetty, emme hyvitä asiakkaan maksamaa postimaksua. Normaali palautusmaksumme veloitetaan myös tässä tapauksessa.

7. PALAUTUS BUDBEEN KAUTTA

Voit varata helposti noudon Budbeelta palautuksellesi klikkaamalla heidän tekstiviestillä lähettämää linkkiä. Sinun ei tarvitse tulostaa palautustarraa, Budbee huolehtii siitä. He noutavat palautuksesi sovituna aikana kotioveltasi.

8. PALAUTUS DB SCHENKERIN KAUTTA

Jos tilauksesi on toimitettu DB Schenkerin kautta, palautathan sen samaa kautta takaisin. Vie lähetys DB Schenkerin pisteeseen asiakaspalautuksena. Ota mukaan alkuperäinen pakkaus, jossa näkyy alkuperäinen kollitarra tai lähetystunnus, niin lähetys saadaan lähetettyä eteenpäin meille.

9. RAHAPALAUTUS JA LASKUN KORJAUS

Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on käsitelty.

  1. Asiakaspalautuksen kuljetuksessa menee yleensä noin viikko ja palautuksen käsittelyssä muutamia arkipäiviä. Odotathan, että palautuksen lähettämisestä on kulunut yli 2 viikkoa, ennen kuin kysyt palautuksen perään.
  2. Korjaamme HerSecret laskun heti palautuksen käsittelyn jälkeen. Saat laskun päivitetyllä summalla sähköpostiisi palautuksen käsittelyn myötä. Voit halutessasi maksaa myös etukäteen pitämiesi tuotteiden hinnan alkuperäiseltä laskultasi (muistathan ottaa huomioon mahdollisen 5,99€ palautusmaksun). Voit aina myös tarkistaa ajankohtainen saldosi Omat sivut -palvelusta.
  3. Jos olet maksanut tilauksesi etukäteen esimerkiksi pankkimaksulla tai luottokortilla, rahat palautuvat alkuperäiselle maksutavallesi pikimmiten palautuksen käsittelyn jälkeen, kuitenkin viimeistään 7 vuorokauden kuluttua. Maksettavasta rahapalautuksesta vähennetään mahdollinen 5,99€ palautusmaksu. Avarda / TF Bank AB palauttaa rahat sinulle.
  4. Jos Sinulla on kysyttävää rahanpalautukseesi tai laskuusi liittyen, pyydämme ottamaan yhteyttä Avardan asiakaspalveluun tästä linkistä.

Huomaathan, että seuraavissa tapauksissa voimme vähentää osan sinulle maksettavasta rahapalautuksestasi:

  1. Olet valinnut maksullisen toimitustavan, esim. kotiinkuljetuksen, joka on muu kuin vakiona tarjottu ilmainen toimitusvaihtoehto. Rahapalautuksestasi vähennetään tässä tapauksessa maksullisen toimitustavan hinta.
  2. Olet käyttänyt palauttamaasi tuotetta, olet pessyt tuotteen, olet poistanut tuotteen hygieniasuojan tai palauttamasi tuote on muuten vioittunut
  3. Tuotteen alkuperäispakkaus puuttuu tai on vahingoittunut
  4. Palautus on lähetetty ohjeidemme vastaisesti
  5. Huom: Kaikista palautuksista veloitetaan palautuskulumme 5,99€ - paitsi jos olet tehnyt vaihtotilauksen. Vaihtotapauksissa palautuskulua ei veloiteta.

10. LISÄTIETOA PALAUTUKSISTA

  1. Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä palautuskuluja 15 euroa. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, lähettämisen, käsittelyn ja pakkaamisen todellisia kustannuksia.
  2. Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty eikä käsitelty, voit halutessasi perua tilauksesi ilman palautuskulua. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme peruaksesi tilauksesi.
  3. Jos asiakas ei ole tehnyt vaihtotilausta verkkokaupan kautta ennen palautuksen käsittelyä, saa hän palautuksen käsittelyn yhteydessä 5,99€ lahjakortin (veloitettua palautuskulua vastaavan) käytettäväksi verkkokauppaamme. Asiakas saa ilmoituksen lahjakortistaan sähköpostitse - asiakkaalla on 28 päivää käyttää lahjakortti verkkokaupassamme.
  4. Jos asiakas on valinnut tilatessaan maksullisen kuljetuspalvelun/toimitustavan (esim. kotiinkuljetus tai postipaketti pieneen tilaukseen), ei maksua palauteta asiakkaalle toimitusmaksun osalta mahdollisen palautuksen tapauksessa.
  5. Jos asiakas on käyttänyt HerSecret.fi pisteitä alennuksena tilaukseen ja hän palauttaa koko tilauksensa, ei pisteitä/pistelahjakortin arvoa palauteta asiakkalle.
  6. Kaikki tilauksestasi palautettavat tuotteet tulee palauttaa samassa palautuslähetyksessä - mahdollisista lisäpalautuksista veloitamme 5,99€ per ylimääräinen palautus.
  7. Jos palautat osan tuotteista ja pidät osan itselläsi, pyytäisimme sinua lähettämään tarpeettomat ja ehjät tuotepakkauspussit palautuksesi mukana. Näin ollen voimme uudelleenkäyttää pussit tuotteiden pakkaamiseen ja vähennämme yhdessä hävikkiä. :) Jos et kuitenkaan palauta tilauksestasi mitään tuotteita, ÄLÄ palauta erikseen pelkkiä tuotepusseja.
  8. Vaihtotilaukset toimitetaan ensisijaisesti edullisimmalla saatavilla olevalla toimitustavalla. Halutessaan asiakas voi valita maksullisen lisäpalvelun / toimitustavan myös vaihtotilaukseen.
  9. Yksi vaihto suoritettuna itsepalveluna verkkokaupan kautta on ilmainen per tilaus. Jos haluat meidän valmistelevan vaihtotilauksesi, veloitamme 2,99€ palvelumaksun.