Ei vastaa kuvausta
Ei ole neuletta ollenkaan. Hiostavaa materiaalia, tuo mieleen - 80 luvun jakun.
Suosittelen
Ei liian paksua collegemateriaalia. Selän siivet kiva erikoisuus
Kivat olohousut
Nää oli ihanan sopivan ohutta kangasta. Todella mukavat päällä.
Kivat housut
Hyvälle tuntui päällä. 👌
Täydellinen setti
Kangas yllätti positiivisesti. Oli paaaaljon parempi kuin mitä kuvan perusteella.
Upea mekko
Aivan ihana. Itse olen muodokas, jolloin korosti kauniisti. Kivan arkinen, simppeli. Siksi monikäyttöinen.
Ihana asu!
Ihana mekko
Aivan ihana mekko, mutta istuu varmasti paremmin isompi kokoiselle ihmiselle. Minulle oli liian suuri ja käytän normaalisti S/M vaatteita
Mustat treenitrikoot
Olen enemmän kuin tyytyväinen.Trikoot ovat joustavat, mukavat, pehmeät ja koko hyvä. Lisää tällaisia.
Aivan liian ohutta kangasta
Aivan liian ohutta kangasta. Näkee läpi. Koon puolesta hieman isompi. Meni palautukseen