On kaunis ja käytännöllinen oloasusetti ja koko sopiva mutta iso miinus laadusta, koska housujen vasemmasta lahkeesta oli ratkennut sauma heti ekalla käyttökerralla.
HerSecret.fi vastaus arvioon:
Kiitos paljon palautteestasi ja pahoittelen kovasti housujen sauman ratkeamista! Olethan asiakapalveluumme yhteydessä kuvan kera, niin saadaan asia ratkaistua. Kiitos!
Tuote oli todella kaunis kokonaisuus, materiaali ihanan pehmeää, tilasin koon M mutta luulen että koko L olisi ollut mittoihini sopivampi,iso rintaiselle kuppi koko myös vähän liian ahdas...