Mukavan tuntuiset ja pehmeät. 172cm pitkälle 10cm liian lyhyet, mutta ei haittaa käyttöä. Olisi kiva saada kokoja ja malleja myös pidemmille ihmisille. Kivat ja nätit housut:)
HerSecret.fi response to the estimate:
Kiitos paljon palautteestasi! Laitetaan toivetta eteenpäin. :)
Paita oli mukavan tuntuinen, näin 172cm pitkälle M koko sopivan pituinen, tosin hihat hieman lyhyet, muttei haittaa käyttöä. Kaula-aukko hieman ns. "puristava" mutta vaatii varmaan totuttelua ja käytössä varmasti venyy. Kiva, rento ja nätti paita:)
Paita oli todella hyvä päällä, istui hyvin, pipo oli kanssa todella hyväkuntoinen ja lämmin, varmasti tulee käytettyä täällä -20 asteen pakkasilla!:):)